. Hommik on käes ja minu esimene asi on bloggerisse kirjutamine. Mulle meeldib lahti mõtestada enda mõtteid. Ma usun et olen ainuisik kes seda suudab tegelikult teha üldse. Keegi teine ei saa mind aidata nii palju kui ma seda ise suudaksin kunagi. Nagu öeldakse Eesti riigis siis Igaüks on oma saatuse sepp. Jah me kõik oleme inimesed tegelt ja kõik teevad vigu. Pole olemas perfektsionismi ega perfektset inimest. Ma olen terve elu unistanud youtuberiks saamisest ja olen selleni ka peaaegu jõudnud.
Ka olen siis ettvõtlusest unistanud ning osaliselt oled ka olnud  ettevõtja. Kui mul oleks materiaalselt võimalik siis ma attendiksin järgmine aasta 



De  - ja - vu moment


Olen samas kohas juba olnud. 

Olengi.


Sama moodi  oli hommikupoolik ja kirjutasin blogisse kuid ei saanud päriselt aru miks seda teen üldse.


Tundub et mingi kooskõla on minus.


:) Ja järjepidevus?


Või on asi selles et ma õpin läbi  blogi ennast paremini tundma ?


Nüüd Effy tavaliselt otsiks ülessse selle blogipostituse mida ta jumal teab millal kirjutas.

A vbl seda pole enam ? - Kindlasti on :D


Usaldan või mitte - always double check things to see if they are right. 


Or where am I ?



Nonii. Tegelikult nagu välja tuli siis ma olengi kirjutanud blogipostitusi siia varem.


Ja see oli mul meeles. ? Kas alateadvuses? Või kuskil mujal?

Aga fakt oli see et see oli mul meeles :)



Effykene on tänaseks päevaks officcialy täie mõistuse juures ja teadvustab endale kus ta viibib. Ja see on hea.


Kommentaarid

Populaarsed postitused