Tsauki!

 Tsauki siis. Ma jälle kirjutan täna miskit. Ma pole ammu kirjutanud ka seega võiks nüüd seda teha. Täna miskipärast mingi nõme ilm õues. Juba oli nii kevadine ja soe. Aga jah, nii kaua seda siis oligi. Küllap läheb jälle mõnusamaks. Kohe on juba aprill. Mul tuleb varsti sünnipäev. 5.aprill on siis see kauaoodatud kuupäev. Saan 28-aastaseks. Tegelt juba ootan ja üsna hea meel on. Elu on imeline. Üritan ennast motiveerida. Täna tegelesin veidi õppetööga ja niisama olin kodus. Homme on jälle tööpäev. Ja siis niiviisi 5 päeva järjest tööl. Kuna järgmine nädal olen esmaspäevast kuni neljapäevani iga päev tööl. Aga see selleks, tööl on ka tore käia. Mõtlesin et võiks kuskile tantsima minna või kuskile huviringi. Saaks veidi kodust välja ja midagi toredat teha. Täna just mõtlesingi, et elu on ikka elamiseks ja tuleb olla kogu aeg positiivne. Ja ei tohi lasta millelgi oma tuju ära rikkuda. Eriti mingitel mõttetutel pisi asjadel. Tahaks tegelt praegu täiega kuskil soojal maal olla. Tutvuda mingi uue riigi ja tema kohaliku eluga. Oleks lihtsalt lahe. See nädal olin sinisel lehel mõned päevad, aga siis osustasin jälle tööle minna. Mis seal ikka kaua kodus passida. Tervis juba ka suht norm. Mis siis veel põnevat vahepeal teinud olen? Jalutamas olen käinud, nii umbes 6-7 km päevas. Jooksmas olen käinud 2 korda. Üks päev tegin grill liha, siis kui mega soe päev oli. Tegin vorste ja liha, mega hea oli. Täitsa suvine tunne tekkis. Täna selline tunne, et talv on käes. Aga küll läheb paremaks. Vahepeal olen niisama kodus puhanud ja tööl olen käinud. Uus töökoht on praegu täitsa okei, tööd on küll palju aga see eest jagub tegevust alati. Et jah, niiviisi siis see eluke ongi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused