Completely alone

I have been wondering that no one really cares about me. I am completely alone with my problems and my life.. I wonder how bad my life is.. I don't feel good about my life. I wish I never have to wake up another day. Things are bad. I wish I had someone to talk to, but all I have left is talking to the trees. I wish someone was there for me, always by my side. But all I feel is emptiness and loneliness. Minu sugused teeksid enesetapu. Aga mina seda ei tee. Kui ikka mitte kellegiga rääkida pole siis võib lootusetu tunne tekkida küll. Ma tunnen and inim räbalana, hea et hing veel sees on. Aga kui üks kord ma siit ilmast lähen, saan lõpuks rahu. Ja ma ei jõua seda päeva ära oodata. Tean, et mul on palju veel elada jäänud, kuid mille nimel ma elan? Tahaks päästa ennast sellest viletsusest ja kurvameelsusest, et selles elus oleks vähemalt midagigi mille nimel elada. Aga mul puudub vähimgi soov elada. Elu isu on mul kadunud. Järjekordselt. Tunnen end halvasti. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused