Teisipäev, 18.juuli 2023 / Feeling happy :)

 Hei hei :) Ma siin niisama oma toas, räägin telefoniga ja panin The Vampire Diaries peale Netflixist. Mõnus ja rahulik päev on täna. Ma plaanin lihtsalt iseendaga aega veeta, olen rahulikult oma toas, käin vahepeal rõdu peale värsket õhku hingama, joon kohvi ja olen niisama tore. Ma siin plaaninud vahepeal üks uus reis teha, kuid see alles järgmine aasta. Või siis teine variant ostan endale auto uuesti. Aga eks me näe. Sinnai on veel aega. Tegelikult on mul täitsa vahva olemine siin. Eile käisin emaga maal, niitsin muru ja käisime Küti järves ujumas. Nii mõnus oli, lihtsalt nii rahulik ja hea looduskeskne koht. Mõlemad, nii maakoht kui järv. Tahaks juba uuesti minna :) Muidugi alati saan kodu lähedal olevasse järve ujuma minna. See on ka mega mõnus.

Made some pasta, and it is so delicious. :) Today I feel so good, I am happy to be alive! Great things are coming ahead and all is well. I fee lucky to be alive and really it feels like my sad days are behind me and over. I am going to put a new face on, I am going to be happy every day of my life. That is my goal and my biggest wish. I really want to be smiling and positive, just like I am today. I wish every day was like today. I feel happy! :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused