I like my life

Pole viimasel ajal kirjutanud üldse. Elu nii mõnusalt rahulikult kulgeb siin, olen lihtsalt seda kõike nautinud. Olen suhteliselt kodune olnud viimasel ajal, väga väljas ei käi aga nii ongi ehk hea ja talvel ongi rohkem tubaseid tegevusi. Mulle nii meeldib kodus omaette nokitseda ja oma asjadega tegeleda. Lihtsalt nii hea on olla. Ma olen märganud, et mu oma elu on mulle meeldima hakanud üha enam. Rohkem kui varem ma ütleks. Vahest ikka tuleb vingumist elu üle ette aga see on ka nii harva et enamus aega siiski suht happy kid olen. Mul on nii vedanud et elan ema seltsis praegu, perega koos veedetud aeg on väärtuslik ja oluline. Kvaliteet aeg ❤️ Käisime emaga täna Bauhofis ja K-Rauta's, otsisime kompostrit kuna uuest aastat on mingi uus nõue et komposter on kohustuslik. Aga mega tore oli ringi vaadata ja nii nii palju jõuluasju on juba müügil. Oli palju mida vaadata ja imetleda. Ma üldiselt olen nagu mega rahul oma eluga vaikselt ja tunnen kuidas kõik lihtsalt on nii helge. Täna just sai saunas käidud, nii mõnus ja rahustav ja samas värskendav oli. Kassid meil ka nii armsakesed ja toredad. Mul on nii hea meel et meil on kaks kassi kodus ja see et siin on hea olla. Täiega naudiks seda kõike veel ja veel. 🙂

Kommentaarid

Populaarsed postitused