Sharing some thoughts

 Ma absoluutselt ei tea mida teha see suvi. Mida oma ajaga peale hakata küll ometi? Mul erilisi võimalusi pole, kuna raha on vähe. Reisile ma minna ei saa, autoga sõita kuhugi ka ei saa. Kuidagi kurb hakkab. Saan jalutama vaid minna, kuna see on tasuta. Olen nats masekas. Kuidas seda nimetadagi. Suve masendus vist. Passin päevad läbi oma toas, leidmata midagi huvitavat teha. Eile jaa tund aega päevitasin õues ja käisin jalutamas, aga midagi muud ma ei teinudki. Oeh, tahaks et elu oleks rõõmsam ja lihtsam. Täna ei tule eriti teistsugusem päev, vaid ikka ühed ja samad tegevused. Olen tüdinenud sellest kuidagi. Sellest, et kunagi mitte midagi ei muutu. Olen väsinud, et pean kõik asjad siin elus üksi tegema. Tahaks et mul oleks keegi kõrval ja kuulaks mind ja ütleks et kõik saab olema hästi. Kaua ma jõuan niimoodi üksi elada. Vahest tunnen end nukrana, et pole sõpru ja pole mitte kunagi plaane. Oleks vaid kõik teisiti. Tunnen end üksinda. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused