Latest news

 Pole ammu kirjutanud, mõtlesin et teen väikse ülevaate mis viimasel ajal mul toimunud on. Käisin siis Hesburgeris proovipäevadel, kuid kahjuks mind sinna tööle ei valitud. Õnneks maksti töötatud tunnid kinni, mis on väga tore. Tempo on seal üli kiire ja seetõttu ma sinna ei saanudki. Siit siis väike õppetund, et kui uue töökoha vaatan omale, siis natuke rahulikuma tempoga koha. Eile niitsin muru, nüüd hea vaadata kõik on ilus ja niidetud. Suhteliselt rahulikult läheb hetkel mu elu, olen enamasti kodune. Muidugi tahaks väga reisile kuskile minna, aga kahjuks rahaline seis ei võimalda seda. Mis seal ikka. Olen 4.päev juba üksi kodus ka, mingis mõttes on hea vaheldus oma ette vahest olla. Otseselt midagi muud eriti polegi toimunud, selline mõnus rahulik olemine on. Tööd vaatan endiselt edasi, ehk leidub mulle miskit. Uute tuulteni ja tsau paka!

Kommentaarid

Populaarsed postitused