Mõtteid

Täna siis uus päev käes ja olen veidi nõutu. Ma loen raamatut veidi. Homme on mul arst. Mõtlesin juba siinkohal, mida talle rääkida. Pea voogab igasugustest mõtetest. Kas need on tühjad mõtted või reaalsed plaanid mul, mitte ei tea vastust anda sellele küsimusele. Käkaskaela Itaaliasse tormata, kas on ikka hea mõte? Mul siin on viimastel nädalatel plaan olnud sinna tagasi minna, kas ka ma selle ellu viin on muidugi hoopis uus peatükk. Mõte nagu iseenesest halb ei ole, kuid kuhu seal läheb? Kes mind seal ees ootab? Pean aru saama, et mind ei oota seal suurt kedagi ees ja ma ei saa oma vana head elu seal tagasi. Pean minema tööle ja ma ei ole kindel kas see praegu on kõige parem mõte. Siinkohal palju endasse vaatamist ja tuleb tõdeda, et see plaan on natukene ebaküps. Mõeldes siinkohal veidi, ehk on parem minna sinna suvel, kui on ilus. Aga mida teha terve talv ja kevad? Siinkohal tuleb veidi aju ragistada. 🙂

Kommentaarid

Populaarsed postitused