Räägime juttu

Täna on olnud hea päev. Elu on midagi, mis on väärt midagi ja vajab elamist. Seni kuni mina hingan, ma elan. Ja ma elan, sest mulle meeldib elada. Elan kogu hingest ja väest. Elan 100%. Loen raamatut ''Toskaana Päikese all'' ja see inspireerib mind ka tegema otsuseid enda elust mis nõuavad põhjalikku valikute kaalumist. Mitte uisa-päisa plaanide ''kokku mätsimist''. Kindlasti on mul elus eesmärke, motivatsiooni tegemaks midagi imelist. Midagi, mis kutsub mu suule naeratuse. Ja seda mis juba õnnelikuks teeb, ei saa jätta tegemata. Lihtsalt see pärast, et elu olud on sellised või mõnel muul vabandust leidval põhjusel mitte tegema. Kõik meie valikud ja otsused on Olulised. Pole lihtsalt niisama. Olen viimasel ajal mõelnud, et kõik valikud mida ma teen, on väga tähtsad mulle. Mul ei ole niisama suva ja ma ei ürita kulgeda läbi selle elu. Minu elu päevad ja minu elu on tähendusrikkad. Iga hommik toob alati midagi uut, midagi rõõmsat. Olen saanud aru, et see on lihtsalt vapustavalt tore, kui hea on elada. Ma naudin iga hetke siin maa muna peal. Ja ma viin oma elus ellu veel väga toredaid asju. See on selge.

Kommentaarid

Populaarsed postitused