Tartu Ülikooli akadeemiline test

Pole ammu rääkinud sellest, mis praegu minu elus toimub. Mõtlesin, et võiks seda teha. Ma siis kandideerin reaalselt Tartu Ülikooli see kevad/suvi. Nimelt 25.märtsil toimub juba akadeemiline test, millest sõltub kas saan ülikooli sisse või mitte. Muidugi ülesanded seal kõik pole kergete killast, nagu ma juba kurssi viisin ennast. Sellegi poolest, loodan saada hea punktiskoori ja ehk õnnestub mul sisse saada. Kui ei saa, siis pole ka sellest midagi. Sellisel juhul kandideerin kuskile teise kooli õppima.

Mulle täiega pakub pinget see test kui aus olla.  Tahaks hullult selle läbida ja saada palju punkte. Varsti see mind juba ees ootamas ongi. Juba 25.märts. Juba olen näidis ülesandeid ka vaatanud, seal päris palju aju ragistamist. Aga ma optimist, seega loodan et mul õnnestub see test hästi läbida ja asun sügisel ülikooli õppima ja sellega täidan ka enda unistuse lõppude lõpuks. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused