Kas kolida? Jah / Ei?

Palju mõtteid on peas ja ei anna rahu. Nimelt mõtlen kas kolida ära Eestist või ei. Olen pikalt siia pidama jäänud, kindlasti poleks kerge ära minna. Kuid elu on muutunud siin tuimaks, halliks, üksluiseks. Tahaks vaheldust, tahaks midagi imetleda ja elu nautida. Tahaks midagi uut kogeda, uut riiki tundma õppida, vaadata mis elu mulle pakub teises riigis. Olen nii mõningaidki postitusi sellel teemal teinud, kuid pole kunagi kindlat suunda võtnud ja siit ära läinud. Miski mind siin kohapeal kinni ei hoia, oleks lausa ideaalne võimalus ära kolida. Tean, et saaksin üksi hästi hakkama ja kartma ei lööks üksi suures võõras riigis olles. Aga minu jaoks tundub see kui väljakutse ja see teebki asja huvitavaks. Olles kodukandis näib kõik samamoodi, kui astuda mugavustsoonist välja muutubki elu huvitavaks. Ma tahaks kogeda uut teekonda oma elus, astuda sellele julgelt vastu, võtta julgus kokku ja astuda vanemate kodust lõplikult välja ja alustada iseseisvat elu. See on minu soov ja loodan et ühel heal päeval see täitub. Endast teen kõik oleneva, et see juhtuks üsna pea, sest olen seda mõtet juba liiga pikalt ketranud, oleks aeg plaan teoks teha. Muidu jäängi sellest vaid rääkima. Mul on jaanuari kuuks kokku kogutud 1200 eurot. Ma ei tea kas sellest rahast piisab ja kui pikalt seal peatuda saan. Mul oleks vaja rohkem raha koguda, selle plaanin mõned kuud tööd tehes endale siiski hankida. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused