Tsauki-tsau!

 Tsauki tsau ja täna on teisipäev! Täna jõudis kohale minu uus raamat, nimega ''Minu Kuuba''. Hakkasin seda juba lugema, seni tundub põnev. Tellisin veel 3 raamatut sellele lisaks. Minu Tenerife, Minu Holland ja Carpe Diem Itaalia. Varsti kohe on need ka käes. Oi milline reisipalavik mul tekkis juba, kõik on reisikirjandus, mille tellisin. Tõeliselt huvitav on lugeda teiste riikide ja sealse elu kohta. Tahaks nii väga juba kuskile reisima minna. Siin on ainult üks aga, mul puudub reisikaaslane. Üksi ma ilmselt enam reisi ette ei võta. Kuigi never say never. Täna tegin jäätisekokteili kodus, mis oli üli hea. Vanillijäätis + ploomimahl. The best lihtsalt. Päevitasin täna aias, ilm  on mega soe ja suvine. Ei veetnudki tervet päeva voodis lamades ja see oli päris hea tunne. Peaks vähem aega voodis vedelema ka edaspidi.. Praegu ka selle asemel et facebooki ja instagrami scrollida, olen hoopis läpparis ja kirjutan enda tänasest päevast. Ma tegelikult tõesti ei taha seda elu nagu lihtsalt maha vedeleda, tahan et mu elul oleks mõte ja sisu. Tahan näiteks, et mul oleks hobi või huviala. Soovin tõesti millegiga tegeleda igapäevaselt, mis tooks mu ellu vaheldust ja rõõmu. Olen mõelnud näiteks maalimise peale ning fotograafia pakub samuti huvi. Blogi pidamine mulle meeldib väga, just sellepärast et millalgi on nii hea lugeda siit mida teinud olen ja mida mingil hetkel soovinud olen jpm. Praegu unistan reisimisest. Kolimis soovi otseselt pole, kuna leian et Eestis on nii hea elada. Mul on oma kallis kodu siin ja tuba, kus saan alati ennast nii hästi tunda. Nii headel kui ka veidi halvematel päevadel pakub kodu mullle tuge ja lohutust. Välisriigi elades võib-olla nii turvaliselt ma ennast ei tunneks, aga muidugi kes teab. Mind paeluvad raamatud ja huvitava reisikirjanduse lugemine kindlasti pole paha mõte. Sellepärast tellisingi kohe kuhjaga uusi raamatuid omale, et oleks hea neid lugeda. Mul on nii hea meel et on suvi ja õues on mõnusalt soe. Suvi on mu lemmik aastaaeg ja selleks on nii mitmeidki põhjuseid. Polegi ammu sellist pikemat postitust teinud siia, eks olen suve nautinud ja muid asju teinud. Aga täna tundsin, et tahan kirjutada. Proovin ikka kirjutada siia aeg-ajalt, kuna see on nii tore. Üks asi veel, mida ma praegu täiega naudin. See on see, et mul on nii palju vaba aega, üldse aega on hästi palju, see on lihtsalt nii hea. Saad ükskõik mida teha. Ei ole kuskil tööl kinni nt. Ma arvan, et see vabadus on miski mis teeb mind õnnelikuks. Ma tõesti naudin seda, et saan nt kl 12 minna aeda ja juua kohvi, lihtsalt aeg maha võtta ja nautida elu. Soovin seda teha terve oma ülejäänud elu. Mis töösse puutub, siis minule sobiks kodus tööd teha. Või midagi sellist, mis pakuks mulle midagi. Tavalist ja tuima töö tegemist mulle teha ei meeldi. Hindan ja naudin enda aega siin maamunal.


Super tore oli jagada enda tänase päeva toimetusi.

15.08.2023 Eleriin

Kommentaarid

Populaarsed postitused