My birthday. Sweet 30.

Eile oli siis mu sünnipäev. Mega tore päev oli, sain palju õnnitlusi. Sain siis 30-aastaseks. Olin enamus päeva rahulikult kodus, tõin poest laule miskit. Õhtul saabus isa koos Miaga. Jõime shampust ja tellisime pitsa. Väga mõnus õhtuke oli. Täna tulevad õde ja õe mees ja ema samuti. Seega tähistame veel üks kord. Ostsin tänaseks veel ühe shampuse, juhul kui vaja peaks minema. Kingiti lilli ja raha ja veini ja kommikarp. Kõik oli noobel. See päev võiks kesta kauemgi. Mul oleks hea meel selle üle. Mul oli väga hea tuju eile, täna on samuti täitsa okei. See on lausa super. Kuidagi jaa nii kiirelt läks see 5.aprill see aasta. Loodan, et nüüd on õnne kuhjaga ja jagub ka teisteks päevadeks. Tore on see, et olen veel nii noor. Õnneks! Kõik ilus on veel ees.

Kommentaarid

Populaarsed postitused