Suvi 2024

 Just olen siin oma toas ja mõtisklen et see suvi olen vist oma ette ja tegelen nende asjadega mis mulle meeldivad. Ehk siis on aeg endale. Kõik on tegelt suht hästi hetkel. Kuulan muusikat momendil ja lihtsalt olen oma toas. Tahan olla õnnelik see suvi, üritan kõigest väest positiivsemat meelt hoida ja ikka heas tujus olla, isegi kui tean et olen suht üksinda. Aga ma ei lase sellel ennast häirida, elu läheb edasi ja seda tuleb elada. Kandideerisin pulli pärast Itaaliasse täna, tuli juba vastus. Aga ma pole päriselt vist nõus sinna minema. Peaksin ikkagi Eestist ju ära minema. Eks näis mis sellest saab, eks ma annan endale mõtlemis aega. Olin igastahes üllatunud, et vastus tuli nii kiiresti ja et pääsesin edasi järgmisse vooru. Aga tõepoolest otsustasin et see suvi olen omaette ja üksi. Ja miks ka mitte kasutada seda aega et tegeleda millegi meeldivaga. Teen grilli, võtan päikest, tunnen end lihtsalt hästi. Kuulan head muusikat jne.

Kommentaarid

Populaarsed postitused