Elu plaanid

 Mõtlen siis elu plaanide peale siin. Mõtlesin et järgmine aasta lähen kooli. See aasta enam ei saa kandideerida kahjuks, kuid järgmine aasta plaanin tõsiselt oma õpinguid jätkata. Soov on leida mõni huvipakkuv eriala ja siis proovida sisse saada kooli. Hetkel mõlguvad mõtted koka ameti peale. Õpe kestab vaid 2 aastat ja saaksingi tööle asuda kokana. Ma arvan et see võib täitsa põnev olla. Aga kindel veel ei ole, ehk valin mõne teise eriala. Igatahes on plaan järgmine: see aasta keskendun töötamisele, järgmine aasta alustan õpinguid. See on vajalik samm, kuna mul on vaid keskharidus.. Kutse on omandamata, seega tuleb teha vajalikud sammud. Et mu tee viiks eduni. Või on ka võimalus alustada ettevõtlusega, kuid pean mõtlema millest alustada ja mis sorti ettevõtlusega tegelema hakata. Mõtteid on mul palju. Aga üks on kindel- tulevik tuleb kindlustada ja see on kõik minu teha. Kuskilt tuleb alati alustada. Tunnen, et kodus passimine mind eduni ei vii ja tühja passimisel ei ole erilist mõtet enam. Pigem näen vaeva ja töötan.


Yours only, 


Eleriin

Kommentaarid

Populaarsed postitused