Minding my own business

 Ma olen viimasel ajal lasnud kõigel ennast häirida, ja kohe nii hullult et olen oma elu elamata jätnud. Ma proovin mitte seda teha enam. Olen lasnud end mõjutada inimeste ütlemisest. autodest, ilmast, haigusest ja muust jurast. Pole saanud üldse tegeleda oma asjadega. Aga that's about to change. Enam ei lase pisiasjadest ennast häirida. Gonna keep living my life. Ma lihtsalt ei viitsi ega jõua enam olla kuidagi kurb ja masenduses, kuigi ma vist polegi olnud otseselt. Siiski tahaksin olla rõõmsam. Inimesed nagunii teevad seda mida heaks arvavad ja mina seda mõjutada ei saa. Seega parem on ajada oma asja. Las need inimesed olla, las nad teevad mida soovivad. Samuti teen ka mina seda mida soovin. Suvi veel kestab ja on ilusad ilmad veel siiski. Tahan nautida 100% oma elu. Lihtsalt tunda end igal hetkel ja kohas hästi. Tunda, et olen päriselt elus ja õnnelik. Ma tõesti olen olnud kuidagi off viimasel ajal. Kuidagi nii omas mullis ja kuidagi teistest eemal.  Aga tõesti elu on ju selleks et seda elada. Mitte tunda end kehvasti. Aga võib-olla tunnen end üksinda ja üksikuna viimasel ajal. Kuidagi aastad on läinud nii, et pole eriti kellegiga suhelda. Samas on tore, et mul on koht mida nimetada koduks. Olen selle üle ääretult tänulik. Kui ma peaksingi kunagi täiesti üksi jääma , kas siis jätta pool elu elamata? Mida teha kui oled väga üksi jäänud ja polegi nagu enam kedagi.. Elu samas läheb  edasi, tahaks loota et selles elus on midagi ilusat veel alles. Olen kuidagi mõtetesse vajunud..

Kommentaarid

Populaarsed postitused