Tänane päev tundub eriti pikk kuna kella keerati. Kell on alles 17:35 kui muidu oleks olnud 18:35. See kella keeramine on üks jant. Tegelikult ma siin uurin ja mõtlen kuidas saaks kodus olles raha teenida. Lugesin, et blogi pidamisega on võimalik kodust reaalselt raha teenida. Kas ka nii on seda ma ei tea kuid tahaksin proovida, ehk vastab tõele.

Täna siis hommikul hakkas jälle paha ja see oksendamine vist mul päevakavas juba. Ja tablettide neelamine muidugi. Viis pluss elu 😑 Tahaks tegelikult väga terve olla ja elada normaalset täisväärtuslikku elu. Kindlasti kavatsen pöörduda veel psühholoogi poole ja teraapiast ehk võib olla kasu. Tööl on ka raskused kuna töö tegemine käib üle jõu, kuna tervis puudulik. See on ikka väga halb.

Pluss on see et töö ma leidsin pärast hunnikuid töövestlusi.

Enesetunne on küll kuidagi teismoodi viimasel ajal on nagu pilt selgem ja nagu on justkui parem olla et siis millegagi üldse päeva jooksul tegeleda. Täna käisin jalutamas siis kui ärkasin, ehk mingi 11 paiku. Metsad siin läheduses on suured ja laiad kus hea pead turgutada ja tuulutada. Ma vaatan et ka väga paljud teised inimesed veedavad aega väljas jalutades, sportides või mõnda muud mõnusat tegevust tehes.

Tundub et see töötab, see mõjub tõesti hästi. Kavatsen regulaarsemalt tegeleda väljas jalutamisega, nii kuis aega ja jaksu on. Annab ka enesekindlust ja hea enesetunde. Mulle väga meeldiks lähiajal rohkem rääkida ka inimestega. Hetkel mul on ka rääkimisega raskusi kuna eluteel on raske hetkel nii vaimselt kui füüsiliselt. Kindlasti hakkan ennast veel paremini tundma ja üritan võimalikult palju kaasa aidata sellele. Loodan et sellest on abi, kellel on ka tervisemure.


Seniks aga kallistused ja varsti kirjutan jälle. Võib-olla juba üsna peagi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused