Tere hommikust! Täna on uus imeline päev!

 Täna on päris mõnus ilm õues. Ärkasin natuke peale kümmet. Sõin kanasalatit ja jõin kohvi. Panin endale hommikumantli selga ja avasin teleka. Panin Gatsby filmi peale. Mida ma vaheliti vaatan. Täna isegi ei ole süda paha. Tundub et ravimid aitavad mind. Loodan et tänane mind ei vaeva kuidagi pidi. Elan hästi palju nutimaailmas mulle tundub. Telekas, läpakas, telefon. 3 elektroonilist asja lihtsalt. Miski köha ja nohu on. Vist veidi külma saanud. Ilmad on muutlikud. Pidasin 4 päeva oma uues töökohas vastu. Seega olen jälle töötu ning otsin uut töökohta. Tundub et tervis ikkagi segab kuigi lihtsamate tööülesannete täitmisel saan ilusti hakkama. Mõtlesin blogi pidama hakata et oleks endal hea ülevaade enda toimetustest ja tegemistest. Kuidas mul päev möödub ja millega seda sisustan. Võiks juba jõuluaeg olla. Ma nii ootan. Tellisin endale valguskardina, soojad tulekesed mis loovad jõulumeeleolu. Gatsby film on vist päris hea kuigi vaatan poole silmaga seda, samal ajal hoian kohvitassi näpus ja üritan paar rida kirjutada siia. Kui aus olla siis ootan juba ka palka natuke. Põhiliselt kulub see muidugi söögi peale aga ehk saab ka miskit muud omale lubada. Eks siis paistab. Kandideerisin hetkel kolmele erinevale kohale pluss küsin veel lisainfot väiksemate lisatööde kohta mida saaks teha töö kõrvalt või ehk enne kui uue töökoha leian. Loodame et läheb hästi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused