My life and some plans

3 päeva järjest olen õues jalutamas käinud, nimelt siis Kabina järve ääres.. Aga vaikselt oli esimene sessioon koolis ja oli täitsa okei. Praegu googeldan kohti kus kõige parem Itaalias elada. Mõlgutan ikka siin mõtteid et läheks ja prooviks Itaalias elada jälle. Ma kaldun arvama et ma võin üsna üksi seal end tunda. Võib-olla just alguses, kui kolima peaksin. Ah, siis võtan koera omale :) Tahaks rohkem päikest. Ja elada mere ääres. Muidugi ma olen sellest Itaaliasse minemisest nii palju jutustanud, kas ma ka reaalselt läheksin päris elama ära sinna, on üldse teine asi. Teine jutt vms. Ja mis ma seal teeksin? Õpiksin/töötaksin? Lihtsalt elaksin seal? Oleks vaja mingit head plaani. Nüüd on samas mul Eestis kool, muidu nagu ei hoia miski kinni siin.

Kommentaarid

Populaarsed postitused