Valu ja pisarad

Ma olen lõpuks tagasi teel. üle 4 aasta ma suudan öelda et kõik saab olema hästi.. Ma olen nii kaua ootanud et saaksin üle lõpuks oma halvast saatusest, mehe kaotusest. ja kõigest muust halvast mis minuga juhtunud on. Aitäh Eesti riik, et toetad. See on mulle nii suureks abiks. Ma olen olnud tohutult kurb et kõik mul viltu vedas ning eks ma ei lakka siiani olemast. Asjad saavad paremad ja ma tunnen et asjad on õigel ajal õige pöörde võtnud. Ma armastan kohutavalt sind mu kallis lahkunu. Ma luban et proovin oma eluga edasi liikuda ning sulle mitte enam mõelda. Ma armastan tohutult kirjutada ning proovin tihedamini seda teha. See on nii rahustav ja pakub tohutult palju mulle. Ma lausa puhkan kui saan kirjutada ja jagada enda mõtteid. Viimasel ajal pole eriti palju neid kellega seda teha saaks. Viimati oli see inimene minu kõrval 4 aastat tagasi ning elus ja terve. Loodan, et sa puhkad rahus. Ma tean et sinuga sai alati kõigest rääkida. Olid ainuke kellega sain tõeliselt rääkida, kõikidel teemadel. Minu kahjuks sind pole jäädavalt ja miski ei too sind tagasi, palvetagu ma kas või mitu korda päevas. Luban sul minna oma südamest, et ka ma üks päev oleksin õnnelik ja suudaksin kuidagi elada. Ma armastan sind ka Itaalia riik, mu südames oled ka sina veel alles. Kuid eks näis kas elu mind sinu juurde tagasi toob. Elu on seni mind mujal hoidnud. Loodan et see on vaid parim minule. Ka see on olnud suur pöördkäik minu elus. Ma olen täpselt seal kus ma alustasin oma teekonda. Suured ja toredad asjad on veel ees ootamas mind elus ja olen valmis elama selle kõige sees ja tundma elust jälle rõõmu. Ma olen küllaltki tundlik, tunnistan et mul on omad head ja vead. Olen nutnud ja kartnud kaotusevalu, ma tõesti olen olnud kurb, väga kurb ja õnnetu oma õnnetuses. See on armastuse karm hind. Ma armastasin päriselt ja tõeliselt. Kuid aeg on lasta sellel minna. Ma ei usu et see saab olema lihtne aga tahaksin proovida. Head aega, mu arm, Head teed, ükskõik kus sa ka ei oleks, olen su peale mõelnud. Palju. Ja vähe. Kuid kõik see on juhtunud. Aeg on andnud mulle aega, et tegeleda sellega ning tahan öelda et see on tohutult raske, sind unustada ja jätta sinuga hüvasti. Seda ma teengi. Head teed, Gianni. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused