Make a choice

Täna tuleb teha otsus, mida olen edasi lükanud. Vaadata tuleks psüühiliste võimete valdkonda. Kas ma tahan seda Itaaliat või ei taha? Mida ma tõeliselt tahan? Mida soovin? Loon endale küsimusi ja annan vastuseid täna. Ma tahan olla õnnelik ja elav, mitte nagu surivoodil päevast päeva. Jah, mulle meeldib Itaalia, aga ma ei ole piisavalt julge et sinna minna ja seal üksi hakkama saada. Ma ilmselt jään koju, kuid sellisel juhul ei tohiks ma ainult voodis lesida. Tegelikult tahaksin välistada tekstist sõnad ''peaks'' ja ''võiks'' ja nii edasi. Sest kuidagi moodi muidu arvan et jäängi siia koju. Ilmselt nii siis lähebki. Kui ma mingit otsust vastu ei võta. Sellepärast nii reageerisingi sellele facebooki postitusele. Täpselt mulle see nagu loodud. Ma lähen teen täna ühe jalutuskäigu ka õues. Jalutan võib-olla järveni, võib-olla mujale. Ja mõtisklen samal ajal oma asjade üle.

Kommentaarid

Populaarsed postitused