Tüdimus

Olen kuidagi elu tühi. kodus ei oota keegi ei miski enam, olen nii üksinda. kogu aeg. ja mul on sellest nii kopp ees. tahaks mingit vaheldust kõigest. tahaks lihtsalt olla ja puhata ja nautida elu. Kuidagi kõik on nii tavapäraseks Eestis muutunud , tahaks ringi reisida ja kogeda midagi uut vahelduseks. Ei tea küll millal ma seda teha saan. Olen ootamisest ja kannatlikkusest tüdinenud.. Tahaks kogeda ja avastada mingit uut kultuuri või näha mõnda teist sugust linna vahelduseks. Sellest siin on nii villand saanud. Vist lihtsalt hakkan jälle omale keskenduma rohkem. Mitte et ma seda ei teeks, aga vähem jebimist tutvumisportaalides ja rohkem endaga töö tegemist. Teenin oma raha, ostan oma asju, saan reisilegi minna ja peaks nagu suht lill olema elu. Huviav on siiski lihtsalt , see et kõik on nagu olemas aga ei suuda sellest rõõmu tunda.

Kommentaarid

Populaarsed postitused