Esmaspäev, 4.detsember

Istun vaikselt oma toas ja kirjutan blogisse. Pole eriti viitsinud siia kirjutada pikemalt. Aga nüüd praegu teen ühe update'i oma elus. Mis siis viimasel ajal toimunud on? Enamasti olen suhteliselt kodune, eriti väljas ka ei käi, vaid siis kui vaja poodi minna ja selleks on lähim pood ehk ihaste coop. Mu elu võiks olla värvikirevam. Suht tavaline, ühtelaadi elu on mul. Aga no seda saab alati muuta. Ma olen tegelikult häid muutusi oma ellu sisse viinud. Nagu näiteks see, et ma ei joo enam. Alkoholi ma mõtlen. Nagu mitte üldse enam. Ja homsest jätan suitsetamise ka maha. Seega kaks halba kommet jätan enda selja taha. Need ei aita mind ja olen niiviisi otsustanud, et ilma nendeta on parem. Tuleb leida uusi tegevusi ja uusi väljakutseid elus. Midagi harivat näiteks, või hakkan spordiga tegelema. Valikuid on palju. Ma tunnen tõesti, et ma ei vaja enam meelemürke oma ellu, need viivad vaid kibestumiseni. Ja seda ma kindlasti ei taha. Hakkan rohkem kirjutama jälle siia ja jagama oma tegemisi ja toimetusi. Tuleb lihtsalt leida endas üles see jõud ja power, et mina suudan kõike. Tahaksin olla ka eeskujuks paljudele. Olla raja näitaja. Tunda, et mina suudan ka midagi teha ja saada endast võitu. Ma arvan, et on mul päris hea elu, mul on kõik olemas ka selleks et olla õnnelik. Tahan ja suudan ja saavutan selle. Ma tunnen et ma väärin palju ja veel parematki. Iga päev olles õnnelik, muutub ka maailma minu ümber paremaks. Ihkan olla vaba ja õnnelik. Mitte vajamaks enda kõrvale kedagi, kes mind õnnelikuks teeks. Vaid olla õnnelik siin ja praegu. Õnnelik kõige üle, mis mul on. Suudan ja saavutan selle. Miks ju ei peaks? Tahan endaga läbi saada ja hästi hakkama saada elus. Ning miski ei peata mind sellel teekonnal. Aga ma siin kohal lõpetan. Päikest kõigile!

Kommentaarid

Populaarsed postitused