Neljapäev, 21.detsember

Väike pühade eelne postitus siis siia. Sain tänasega lõpuks kingituse ka soetatud, tegin see aasta ainult ühe jõulukingi ühele inimesele. Rohkem see aasta kinke ei tee, 6.jaanuar on järgmine kingitus vaja teha, kuid see on sünnipäeva kink. Nii et olen jõuludeks kenasti valmis. See aasta vist üldse jään koju terveks pühade ajaks. Maale vanavanemate juurde ilmselt ei lähe. Täna tavaline, rahulik päevake siin. Pean ilma suitsuta ka olema, ilmselt alles 5.jaanuar saan uuesti teha, kui ma tahan. Kuna raha on otsas siis ei saa praegu suurt miskit teha. Eks ma üritan kuidagi teist moodi oma aega siis sisustada. Aga jaa, mul hea meel et jõulukink on olemas ja nüüd võivad jõulud tulla. Ongi jäänud kõigest paar päeva ja juba and saabuvad. Juba sellel pühapäeval siis. Ma ei oskagi muud midagi kirjutada eriti, kõik on suht hästi ja korras.

Kommentaarid

Populaarsed postitused