Pühapäev, 10.detsember

 Alustasin oma päev täna mõnusalt, jõin kohvi, sõin pitsat ja kooki. Kõik sujub kenasti. Tegin natukene netis tööd ja praegu tegelen siia kirjutamisega. Viimasel ajal tunnen end üpriski hästi, kõik on korras. Ootan megalt juba jõule ja uut aastat. Kindlasti teen siia postituse ka millised on minu uue aasta eesmärgid ja unistused. Ning teen ka kokkuvõtte tervest sellest aastast. Saab põnev olema. On aeg kuskile edasi liikuda, võib-olla kandideerin kooli talvest või sügisest, või läheb kuskile tööle, kindlasti midagi hakkan tegema. Tegelema enda tulevikuplaanidega. On aeg. Täna õhtul teeme ka sauna, nii nagu traditsioon meil ikka ette näeb, et pühapäev on saunapäev. Mõnus lõõgastus kulub kindlasti ära. Eile jõin shampust ja sõin sinna kõrvale juustu, ema tegi ahjus lõhet koos kartulite ja porganditega, see oli väga maitsev. Üldiselt elu on hetkel päris rahulik, inimesi liigub ikka ringi kuid on vaikne. Rääkides oma juustest, siis nad vaikselt taastuvad praegu. Läheb kindlasti veel kaua aega, vb 1-2 aastat, enne kui täiesti terved on jälle. Kõik tänu sellele et ma otsustasin juukseid enam mitte värvida ja töödelda. Ja nagu näha, siis tulemused on juba nähtaval. See on kõik ainult hea. Plaan mul ongi oma juukse värv välja kasvatada ja siis neid megalt hooldada ja hoida. Aga enne läheb tükk maad aega, enne kui on täielikult välja kasvanud. Kuid ma olen sinna poole teel. Igatahes jaa, kõik on tip top.

Kommentaarid

Populaarsed postitused