Big decision :)

Tänasest otsustasin et ma tahan olla õnnelik ja elada õnnelikku elu. See otsus tuli mul sügavalt südamest. Olen vahel kurb mitmel eri põhjusel, aga tänasest ütlesin et aitab, ma enam ei taha! Tahan särada ja tõeliselt elada, olen ju täpselt selleks sündinud.. Tahaks ka üks päev nii julgeks jälle muutuda, et kolin uuesti Itaaliasse. See on mul ka südamesoov. Miski ühendab mind selle riigiga, olen seda omal nahal tundnud ja tõeliselt tahaksin sinna tagasi. Võib-olla sellepärast olen ka nukker, kuna olen Eestis.. Kuigi miski mind siin kinni ei hoia. Aga no esialgu olen ikka siin, vaatan kas saan tööd siin praegu. Homme ongi töövestlus. Eks ma kõige pealt koguksin Eestis tööga veidi raha, et Itaalias oleks mul parem/lihtsam elu sisse sättida endal. Igatsen neid Itaalia mererandu, kõiki neid häid mälestusi seal.. Mind köidab see riik nagu väga. Aga esialgu ma räägin, et Eestis pean töö leidma ja siis saab edasi vaadata. Kiiret mul ei ole. Võtaksin aega endale ja tean et kerge siit lahkuda ei ole. Nagu oleks juured alla kasvatanud endale siin mitme aastaga. Pluss, et ma ei unustaks siis tahan olla Õnnelik! Ja ma kavatsen seda endast välja kiirgama hakata, suva et Eestis on nagu mega suur hall inimmass, ei tasu end sellest heidutada.🙊



Kommentaarid

Populaarsed postitused