Things are changing

 Eile läks väga edukalt mu tööamps, tuli tunne et tahakski ära tööle minna ja oma korter võtta ja oma teed minna. Tõesti oli hea tunne ja ma arvan et mul nüüd hakkavadki vaikselt asjad liikuma. Saan tööle ja kõik muutub. Unistan juba sellest, kuidas oma uut kodu sisustan, mida kaasa pakin jne. Praegu veel naudin kamina praksumist ja mõnusat üksi olemist. Hea, et mul raha otsa sai, see panebki mind liikuma ja veel suuremalt unistama. Kõik on ju võimalik siin maailmas. Panin pesu ka praegu masinasse, siis saab pesust tulduna puhtad riided selga panna. Je je. Tahaks juba väga tööl käima hakata, tunnen sellest puudust. Kodus on ka mõnus olla, aga pikapeale muutub igavaks ja üksluiseks. Niiet, gotta spice things up! Loodan, et kõik mu plaanid teostuvad edukalt. Üli mõnusat reedet kõigile.

Kommentaarid

Populaarsed postitused