Simple pleasures of life

Viimasel ajal tunnen, et elus on õnnelik olemiseks nii vähe vaja. Naudin väikseid asju elus üha enam. Lihtsalt olemist, elust rõõmu tundmisest. Olen nii õnnelik et elus olen. Iga päev on aina parem. Liigun taas millegi suunas ja tunne on nii hea. Ma tunnen kuidas vaikselt ellu ärkan taas. Tahan jälle tööle minna, nautida häid ilmu, kevadet ja saabuvat suve oodata, häid emotsioone kogeda. Olen nii tänulik, et saan iga päev elada. Tahan iga päev olla nii õnnelik kui praegu ja aina õnnelikum veel. Tunnen et asjad on hästi ja liiguvad aina paremuse suunas. Ma olen päris palju liikunud märtsi kuus ja olen ka seetõttu kaalust veidi alla saanud. Pluss olen vähem söönud ja veidi jälginud oma toitumist. Saan enda üle uhkust tunda ja hea meel on. Iga päev liikudes muutub ka meeleolu. Ehk siis asi on niivõrd hea, et liigun rohkem ja tuju on ka super hea. Super on olla. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused