Uus aasta, uued sihid, 2021, uus postitus

Uus aasta, uued sihid

2021 

Uus postitus


Tuli uus aasta. Mis siis see uus aastake toob. Võtsin väikse otsuse vastu, et lähen kindlalt tööle kui töö leian. Vaatasin siin erinvaid tööpakkumisi ja siht on klienditeenindajaks hakata. Mõtlesin siis ka varu variandi peale. Juhul kui ei peaks klienditeenindus tööd mulle jaguma siis hakkan müügiinimeseks. See tuleb kasuks igas valdkonnas. Püüan end täiendada ka osaledes koolitustel, juhul kui peaksin saama tööle. Kui varem pigem kahtlesin mida teha või kuhu suunda edasi liikuda, siis hetkel lepin ametiga mis on mulle kõige käega katsutavam ja samas ka huvitav. See kehtib uuest aastast, ehk siis juba tänasest, täna on meil 1.jaanuar 2021.


Vaatan After 2 (After We Collided 2020) filmi ja seal mängib hea näitleja nimelt Caroline (Candice King) sarjast ''Vampiiripäevikud'', mis mulle väga meeldib. Ja üllatavalt hea tundub see film, kuigi olen alles filmi alguses.

Uuel aastal plaanin ka rohkem kirjutada ja blogi pidada oma tegemistest, kuna mulle hakkas see üsna meeldima. Ning hakkan ka planeerima oma elu, mida kunagi oskasin teha suurepäraselt. Mul on igast aastast, ja need on siiani alles, kalendermärkmikud, kuhu kirjutasin ülesse kõik tegevused, mida teen. Isegi väiksed asjad, kui koristasin kodus ja tegin trenni. Ma mõtlen et jooksmas peaksin käima hakkama kuna nüüd ilmad soojemad ja mida rohkem kevade ja suve poole seda harjumust kindlasti jätkama. Tõmbasin omale treeningäpi, mille järgi on hea teha erinevaid harjutusi ja seda kodust lahkumata. Seal on näiteks plank, push-ups jne. Võin teiega ka linki jagada. * Lose weight in 30 days * on nimi ja saab alla laadida Play poest või App store'ist in case you have an Iphone ;) Ma oskan suurepäraselt inglise keelt rääkida seega excuse me kui vahel siia satub mõni lause inglise keeles. Yeah, aga stay tuned seniks kuni ma uuesti kirjutan ja olge mahedad sest uus aasta tuleb vägev.

Kommentaarid

Populaarsed postitused