Üks asi on täitunud mu elus. Ma seadsin kunagi endale eesmärgi, et tahan kirjutada. Ja nüüd tegelen sellega. See on positiivne. Mulle nii meeldib kirjutada. Ja enda elust ja ettevõtmistest. Ma siis otsin hetkel jälle tööd. Pakkumisi nagu on, vast midagi tuleb. Kuigi praegu veidi raskemad ajad võib-olla, aga ei tea ka. Mingit moodi tahaks lõõgastuda täna, peaks vist tegema väikse dušširituaali ja tegema näomaski või keha hoolitsusi või midagi. Mulle endaga meeldib tegeleda. Enese eest hoolitsemine loob parema enesetunde. Ma praegu ise kasutan Clinique näomaski mille õde kunagi tõi mulle. Mulle täitsa meeldib see toode. Ta on sellise mõnusa koostisega ja roheline, mida saab näonahal hoida 10-15 minutit. Võib-olla täna lähen veel trenni veidi hiljem, õhtupoole. Aga kindel veel ei ole.

Kommentaarid

Populaarsed postitused