Täna siis 13 ja reede. Ja trenn läkski sinna samusesse täna. Mingi jõudsin kohale aga trenni jõudes avastasin et olin oma sporditossud maha unustanud niisiis tegin kõhulihaste pinki veidikene ja siis läksin pesema ja sauna. Väheke huvitavam ettevõtmine minul siis täna. Aga õhtu on veel noor vaatan mis veel täna siis teen kuigi ilmselt kodus ma olen. Mis seal siis ikka teha nii huvitavamat. Miskit blogipidamine ka õnnestub täna veel ja sain oma teise terve tableti neelatud hommikul. Mõtlesin et miks ma nii vara ärkasin aga mul oli täna ju tööintervjuu. Minu poolest läks hästi. Loodame et saan tööd. Täna mida veel siis teha ongi vaatan mingit head filmi ja mõtlen selle üldse kust raha saada kuna jokkis seis on sellel kuul siis seekord. Aga ega siis midagi, mõnusat päeva jätku kõigile.

Kommentaarid

Populaarsed postitused