Sai täna metsas jalutamas käidud. Väga mõnus ilm, kuigi tiba hakkas sadama. Siis jalutasin teistpidi juba koju tagasi. Homme õhtul on mul veebiseminar Crowd1 teemal. Ülisuper! Kuulame mida huvitavat see endast kujutab ning mida see hõlmab.


Mis vahepeal veel huviatavat juhtunud on? Olen kandideerinud väga palju kuid hetkel ei ole ühtegi kohta saanud. Mis ma loodan, et muutub. Kõik on võimalik! Miski pole võimatu ja mingi töökoht kindlasti on ka Mulle olemas. :) 


Niisiis. Põhimõtteliselt olen vahepeal trenni teinud ja kuna paus on olnud vahepeal meeletult suur siis annab tunda nüüd seljale. Selg on päris valusaks jäänud, et raske isegi liikuda. See on kindlasti juba mingi märk, et midagi pean hakkama muutma. Pean suutma enda lahti rebida ja olema aktiivne ja osalema aktiivselt elus. Number 1 eesmärk on mul leida sobiv töökoht kindlasti ja siis tegeleda asjadega mis mulle meeldib, mida armastan teha. Mulle meeldib näiteks jõusaalis käia ning hakkan regulaarselt seal käima. Mõnus tegevus ning annab pärast ka hea enesetunde. Hetkel sai ka väljas liigutud ja tõstab tõesti meeleolu.


Mis veel? Miskit üritan rohkem suhelda inimestega ja tegeleda enda asjadega, liikuda rohkem ringi nii looduses,linnas saada kokku ja teha miskit head. Meeleolukam olemine ja hea tuju on garanteeritud sellisel juhul.


Vat nii. Miski huvitava ettevõtlusega üritan tegelema hakata ja jah. Nii ongi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused