Minu töö promootorina

 Täna siis tavaline päev. Kaks päeva olen tööl käinud Tartus. Muljed on head. Muidu tsipa igava võitu töö kuid pole midagi kontimurdvat. Kaks päeva olen veel. Leidsin facebookist lisatööna selle. Vähemalt midagigi millega aega sisustada ja veidi ka raha teenida. Nimelt olen promootor toidupoes Prisma. Mulle meeldib see, et saab inimeste keskel olla ja abiks olla ja arendada midagi, see on minu jaoks väga positiivne ja samm edasi kindlasti. Muidu ma passiksin kodus ja peaksin siiski endiselt blogi, mida mulle ka väga meeldib teha. Sain ka aru, et toitlustuses ma enam töötada ei soovi. Klienditeeninduses küll aga midagi muud säärast nagu promootorina mulle sobib igati tööd teha ja on suurepärane võimalus kodust vahelduseks eemal olla ja lisaraha teenida. Soovitaksin ka teistele seda tööd, kellel on huvi ja soov seda teha, kuna on hea võimalus teha karjääri ja veeta mõnusad päevad inimesi abistades ja olla osa millestki. Kahju on see et see läbi saab nii kiiresti. Tahaksin veel minna. Täna pakutigi veel ühte lisa tööpäeva kuid koht juba võeti ära ja ühe päeva olen juba lisaks teinud algupärasele kolmele päevale mis olid planeeritud. Tore võimalus midagi head teha. Lisaks saab seal vabalt end tunda ja aidata kliente, mis mulle meeldis.

Kommentaarid

Populaarsed postitused