Seega täna siis midagi toredat Minu päeva. Ostsin ka hiljuti teleka, kasutatud kuid töötab kenasti. Kolmapäeval on siis arsti juurde minek. Ma ei tea kas ma olen rääkinud aga mul on tervisega hetkel midagi, kuid kindlasti saan selle korda Ma ei teagi kas on väike stress või midagi, võtan antidepressante aga varsti ma usun et ei pea enam võtma, et mingi aeg ju saab ravi läbi ja kindlasti saan tagasi oma tavapärase hea enesetunde ja oleku. Muidugi ise tuleb kindlasti selle nimel pingutada ja vaeva hakata nägema. Viimasel ajal olengi pannud põhirõhu oma tervise tugevdamisele. Käin võimalikult palju väljas jalutamas ja teen füüsilist trenni, et füüsist tugevdada ja ka vaimset tervist. Ma kavatsen kindlasti tööl hakata käima kui töö leian ning kindlasti saan oma vana hea tugeva tervise tagasi. Hetkel on nii. Aga see pole miskit hullu, tunnen et kõik on korras tegelikult ja enesetunne on enamasti väga hea ja tuju on hea. Miskit huvitavat keegi soovib küsida siis kommentaarides andke märku. Saan rääkida mis minu puhul näiteks aitab hea tervise saavutamine ja ükskõik mis muus valdkonnas on küsimusi või soovite minuga midagi jagada siis olen valmis kuulama ja mõistan kindlasti inimesi kes on vaevlenud mingi tervisehädaga Aga seniks ma rohkem ei jutusta oma tervisest vaid räägin midagi positiivset.

Tunnen end siiski üpris hästi viimastel päevadel, kuudel, et tunnen et saan ka teiega jagada igasugu muid põnevatel teemadel puudutavaid asju.

Mis te jõuludel plaanite teha ? Mina lähen jõuludeks vanavanematele külla, kindlasti on seal mõnus olla, nagu alati. Juba ootangi et tuleks ka lund ehk ja saaks nautida mõnusat perekeskis veedetud aega.

Kallistused ja olge tugevad ja positiivsed iga päev! ;)

Kommentaarid

Populaarsed postitused