Sumisen siin vaikselt ja koduselt. Hea on kodus olla. Mingi huvitav film ja tänane päev ongi korda läinud. Ma sain ka uue ravimi võtmise korra. Nüüd pean terve tableti sööma ära. Mm saab hea olema :D (naerusuu) Mingi huvitav film võiks veel taustaks käia praegu ja minul on kõik hästi. Õnneks on vähe vaja. Sain kahe bussiga täna sõita. Rahvast oli palju ringi sebimas. Hea meelega liiguks veel kuskile aga kuhu? Õue jalutama väga minna ei viitsi, vihma sajab. Kõht sai ka täis pargitud nii et eriti ei viitsiks praegu trenni FitLife'i ka liikuda seega hold your hats people. Mina täna olen kodus seega. Ja kui keegi viitsib lugeda mu blogi siis on hästi vast. 





  Väike illustratsioon ka siia juurde. Suvel sai niimoodi chillitud ja tööd tehtud - 2 ühes. Muruniiduk ja minu jalad ja värvilised püksid. See mahe suvine pilt kutsub üles soovi Suve tahta. Jess!

Kommentaarid

Populaarsed postitused