Kodune päevake. Pühapäev, 2.aprill 2023

Pesen siin pesusid, koristan kööki, pesen nõusid, panin kamina kütmiseks valmis, tegin enda Guessi jalanõud puhtaks, nad valged seega hambapastaga läksid üli kenasti puhtaks. Selline toimekas, kuid samas rahulik päev minu jaoks. Täna on ilm maru hea, istusin lõuna paiku veidi aega õues terrassil. Ei teagi kas teha täna sauna või mitte, kuna mina oleks ainuke mineja. Tegelt võin isegi teha endale mõnusa saunakese, aind et siis pean ise mässama ja kütma seda. Seni on aeg väga mõnusalt ja rahulikult kulgenud. Olen hetkel oamette, täiesti üksi oma kodus. Viisin lõpuks alt keldrist oma vana katkise kohvi ka ära garaazi ajutiselt. Sain selle ka korda. Hiljem võib olla viin kuskile prügikasti, mul seal 2 vana katkist kohvrit seisavad, vist pole mõtet neid hoida. Hetkel siis pesen kollaseid ja kirjusid pesusid. Mul seal üks kollane ilus suvekleit, saab selle lõpuks stangele riputada ja selga panna kui ilmad hakkavad lubama. Kodus on ikka nii hea olla, nii palju saab endaga tegeleda, palju aega on, saab puhata ja mässsata ja koduga tegeleda. Mul siin juba läigib kõik nagu prillikivi. Hea aeg ka raamatute lugemiseks, pooleli jäänud asjadki saan ära lõpetada. Nagu nt pesud kõik ära pesta, kohver juba sai alt ära viidud. Aind et kuna mul riideid on päris palju, siis on vaja vist riidepuid minna juurde ostma. Ma ei tea kas see kevad ka veidi botaanikaga tegelen veel. Eelmine kevad sain lehtsalati ja päevalilli ja münti kasvama pandud. Tegelt peaks see kevad ka külvama miskit, ruumi aknalaudadel on küllalt ja pärast kui valmis on, siis on hea sealt noppida miskit söögilaule. Või siis teha mohitot müntidest. See suvel kulub kindlasti ära, palavate ilmadega. Seega pean sammud seadma Juhani puukooli ja Jyski :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused