Tunded, mõtted

Ma olen nagu aru saanud, et hoolin endast liiga vähe. Ma ei hooli endast piisavalt. Ehk siis teisisõnu olen hoolimatu. Kuidas saaksid endast hoolima hakata? Ma tõesti tahaks endast rohkem hoolida ja ennast paremini tunda ja ennast isegi armastada sooviksin. Ma teen nii umbmääraseid plaane ka elus. Oleks nt kindel siht : nii, nüüd ma kolin Itaaliasse elama ja hakkan seal tööle. Minu plaanid aga näevad välja nii, et saan nt töö ja hakkangi seal käima kuid üsna kiirelt tüdinen ära ja muudan meelt. Nt plaanin hoopis kodus rohkem aega veeta. Mul polegi kindlustunnet homse osas,kuna ma ise olen nii ebastabiilne kui nii võib öelda. Tahaks muuta midagi oma elus. Tahaks et teed mida ma käin, jõuavad ka kuskile välja. Kooli ma jätsin ka pooleli, kuna ei suutnud jällegi midagi ära lõpetada oma elus. Mul on justkui poolik elu. Tahan ja samas ei taha tööl käia. Ma eelistaksin teha midagi sellist mis mulle meeldib, üks koht kus ma käiks südamest hea meelega. Aga seni pole ma seda kohta ära tundnud. Võib olla võtabki enese paremini tundma õppimine veidi aega. Kuid homme olen ma juba 29-aastane ja siiani pole mul elus mingit kindlat rütmi. Lihtsalt olen laisk ja logelen päevad õhtusse. Võib olla mõtlesingi et elu peab lihtne olema mulle. Aga kas see on tõesti kõik mida ma tahan elus.. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused