Laupäev, 22.aprill

Täna on nii ilus päev. Olen oma toas läpaka taga ja kirjutan. Tellisin just süüa Pizzakioskist, enda lemmiku pitsa, Chipotle. Mõtlesin, et tahaks tegutseda ja siis hakkasingi kirjutama. Mulle meeldib vahel oma elust blogi pidada. Või noh, pigem ikka tihti. Mõtlesin mis plaane teha selleks tulevaseks suveks. Kindlasti plaanin randa minna. Täna olengi päevitanud juba taga aias. Seal on nii mõnus rahulik, saad oma ette olla, kedagi pole ja keegi ei sega. Eile käisin Väikses Kuubas ühe vahva inimesega mohiitot joomas. Oli tore olla vahel väljaspool kodu ja nautida head ilma. Eile jõudis ka minu uus must nahktagi, mida sain juba kenasti linna minekuks selga panna. Täna peaksin pesumasin käima panema, ühes musta värvi riietega, neid on juba nii palju siia tuppa kogunenud, et oleks aeg need puhtaks pesta. Paningi masina käima, hiljem panen restile kuivama õue. Sõin pool pitsat, nii hea oli. Nüüd siis jätkan kirjutamisega.. Mis siis veel saaksin teha täna? Tolmuimejaga enda toa põranda ära koristada näiteks. Aga edasi mis saab, seda ma ei tea. Ei oska midagi eriti teha, lihtsalt olen telefonis ja läpparis. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused