Mida ma oma elus päriselt tahan?

Olen alati arvanud et minu lagi on Itaalia. Ehk siis minu suurim unistus on elada Itaalias. Kuigi see on juba tehtud, olen 4 aastat oma elust elanud Itaalias, siis ihkan sinna ikka ja jälle tagasi. Võib olla olen unistanud alati, et elan mere ääres ja just need mere äärsed piirkonnad/linnad meeldivad mulle väga. Olen samuti mõelnud ka seda, et kas Itaalia ongi kõik millest unistan? Või on mul veel unistusi elus? Vastaksin niimoodi, et ma ei oskakski millestki enamast unistada. Mõned võibolla unistavad, et neil oleks suur maja ja vinge auto. Hetkel on mul see kõik olemas, kuna ma elan majas ja auto on ka mul, kuigi pole just uus auto. Mida veel üks inimhing siis tahta võib elus? Võimalused on piiritud. Kui ma peaksin terve elu tegema tööd, siis mis töö see oleks mida teeksin? Ma mõtlen sellist töökohta, mida sa ka reaalselt ja tõeliselt armastad. Ma arvan et ma unistan et mul oleks oma juuksurisalong. Ehk siis oma äri. Olen tegelenud tegelikult juuksepikenduste müügiga, aga päris oma salongi pole mul olnud. Kui saaksin elada ükskõik kus maailmas, mis riigis ma elaksin? Ehk siis miks just Itaalia? Võib-olla sellepärast et sealne söök on lihtsalt üli hea. Või siis see, et kliima on super. Ja mis peamine, seal on meri ja see riik on lihtsalt üli ilus. Ma ei tea millal ma selle reaalselt ära teen, ehk siis Itaaliasse elama. Ma olen sellest palju mõelnud ja rääkinud, kuid kui reaalselt minekuks on läinud siis olen jäänud kõhklema. Siiski täiesti võõras, uus riik ja oleksin seal täiesti üksinda. Kuigi olen niigi Eestis suht üksik, seega pole ju siis vahet kui olen sealgi üksi. Võib-olla leian midagi seal. Olen õnnelikum. Või miskit seesugust. Olen alati unistanud sellest küll et sedan jalgrattaga kuskil palmide all ja mere ääres. Mäletan seda suve Alba Adriaticas, Kesk-Itaalias, kui oli kogu aeg 30 kraadi, sai iga päev mere ääres käidud ja see oli lihtsalt super. Igatsen sellist suve endale kusjuures. Ma ei ole kindel kas see suvi mul õnnestub Itaaliat kas või külastada, sest et raha jääb mul nüüd vähemaks kuna ma tööl enam ei käi. Eks siis näis. Suvel on muidugi Eestis ilm ka väga super. Praegu on elu muidugi idülliline, elan vanemate majas ja suurt paremat ei oskagi tahta. Oma ette elada oleks ikkagi teistsugune. Kes teab kas selleks oleks korter, ilmselt korter. Oleks siiski nii mõndagi mis muutuks. Muidugi kõik on enda teha, kui tahan ikka väga Itaaliat, siis tuleb minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused