Mu töökoht

Tsauki. Ma niisama kodus siin ja mõtlen mida töö osas teha. Kas minna ja proovida uuesti või esitada juba lahkumisavaldus. Jõin just tassi kohvi ja vaatan Netflixist Breaking Bad'i. Ma tean et kui otsustan koju jääda, siis olen enamus ajast kodus. Kui tööle lähen, siis käin tööl. Saan kodust välja janii. Ma ei tea mida siin kohal teha. Tark inimene läheks ja käiks tööl, aga mina olen see luuser kes hiilib tööst igal võimalusel eemale. Kahjuks nii on. Ma ei suuda pikalt töökohti pidada. See nagu osa minust juba. Tavaliselt pean vastu kuu või kaks ja siis ka panen siniseid lehti omale siis kui selleks võimalus tekib. Nii et pingutada või lasta jälle kõigel minna nii nagu alati. Raha oleks mul ka vähem jälle, kui tööl käia ei viitsi. Olen ikka üks saamatu inimene. Ma tõesti nagu vist ei suuda mõelda oma tulevikule, et nii kergelt alla annan. Mis siis kui pole enam kedagi, kes mind toetab nt? Mis siis saab? Usun endiselt et ilma rahata suudan elada? Ei saa ju tegelt nii, mulle anti võimalus ja võeti mind tööle. Pealegi kulus mul hulk aega enne kui üldse suutsin midagi leida. Ei ma ikka pean pingutama hakkama ja tööd tegema hakkama. Muidu on tulevik suht tume. Midagi peab ju inimene tegema. Kodus läheb igavaks kui siin aastaid istuda kogu aeg. Mitte et mulle ei meeldiks kodus olla. Pigem ongi raske hommikul ärgata ja päev otsa tööd rabada. Seega olen teinud otsuse sinine leht peagi lõpetada ja siis uuesti tööle naaseda. Läheb nii nagu läheb. Kui ei saa kaastöötajatega läbi, siis ausalt öeldes ei peaks see mind puudutama. Peaksin mitte isiklikult võtma mulle öeldud asju. Kuid ma ju märkan ja kuulen neid. Ja see segab mind. Äkki peaksin sellest uuele tööandjale rääkima, lihtsalt oma arvamuse välja ütlema. Muidu ma kogun ja kogun seda paska ja mingi hetk nagunii plahvatan selle välja. Praegu on laupäev, seega ei hakka veel neid asju ajama, kuid esmaspäevast saan tegutseda jälle. Vb lõpetan sinise lehe juba esmaspäeval ära. Aitab jonnimisest nagu väike titt ja võtta vastutus. Arvan et teen õige otsuse jätkata töötamist. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused