Ilus uus päev

 Täna algab siiis kohviga. Ja Vasco Rossi - Vita Spericolata lauluga. Ilus itaalia laul. Loen raamatut edasi ka, kuna mulle hakkas täitsa meeldima. Mis tänase kohta öelda oskan? Loodan, et sellest päevast on midagi kasu ka mina jaoks. Kuna viiimasel ajal tunduvad kõik päevad julmalt tühjad. Kas minu eksistensil on üldse mingi mõte? Tahan raamatut ka hakata kirjutama. Kogun mõtteid ja paneksin midagi kokku. Voglio una vita che se ne frega, voglio una vita che non ei mai tardi.. - Vasco Rossi laul. Vihkan seda keyboard'i kus ennustab sõnu ette, kuigi tegelt keerab kogu kirjutamise tuksi. Mõttetu kebla. Täna läheb viimane suitsu pakk, ja seekord tõsiselt, nüüd siis 2 nädalat ei tee üldse suitsu. Läheb libedalt, ma usun. Tõmbasin mingi äpi, kus saab klaveret õppida mängima. Katsun sellega ka tegeleda. Tegelt tahaks süntesaatorit või klaverit koju, seal oleks parem mängida või nii. Voglio una vita piena di guiai! Fantastiliselt hea lüürikaga laul minu arust. Mis ma veel ütlen? Kammisin juuksed ära. Väga huvitav eksole. Voglio una vita spericolata.. :) Käisin eile poes, ja meenus kui kunagi kõik oli palmi lihtsam. Kui ma olin veel 20-aastane ja sõitsin ringi enda Hyundai Coupe'ga, sõbrantsid autos ja juba randa minek või kus iganes me ka veel ära ei käinud. Olin lahedad ajad. Nüüd on mul auto lõppude lõpuks, saan ringi seigelda ja lahedaid asju teha. Kuigi suht omapäi, või noh üksinda, nagu nendel viimastel aastatel ikka olnud on. Tavaliselt lähen ja olen üksinda. Kuigi vahel on see hea asi, üksinda alemine. Vahel mulle kohe meeldib, keegi ei räägi ega sega mind. Saan rahus teha neid asju mis mulle tõeliselt meeldivad. Vaatasin eile nostalgia mõttes filmi ''Scusa, ma ti chiamo Amore''. Päris armas ja romantiline film tegelikult, kus 20 aastase vanusevahega mees ja naine teineteisse armuvad. Tõesti kena film. Certe volte ho pensieri strani. Ja oi kuidas mulle meeldib hommikut või noh päeva nii alustada, et teen seda kirjutades. Ma ei tea miks, aga alates sellest ajast saati kur blogi endale tegin ja kirjutama hakkasin, on see mulle nii südameähedaseks muutunud, et ei tahakski mitte midagi muud kui kirjutada. Et jah, sellest on nagu justkui minu uus hobi tekkinud. Või mingi tegevus, mis mulle reaalselt meeldib. Jaa, jaa, jaa. Ilus on see elu. Vorrei poterti ricordare cosi.. nii algab üks ka väga ilus laul, aga Eros Ramazotti esituses. Tahaks juba kohati suve ja tahaks Itaaliasse külla minna. Pole nii ammu käinud ja natukene isegi igatsen oma Itaaliakest. Momenti che restano cosi... No midagi pole teha, mega ilus laul jälle. Pole kahtlustki, et Itaalia on mul seni südamesse jäänud. Ikkagi veetsin 4 aastat oma elust Itaalias. Ja need hetked jäävad mulle igaveseks meelde. Räägiksin ka veits oma Itaalia elust. Esmalt elasin seal ühe väga toreda Eesti tüdrukuga koos. See oli vahva aeg. Hiljem läksin üksinda Itaaliasse, ning kunagi hiljem seal kohtusin oma tulevase mehega. Ja siis oli kõik juba täiesti teine mast. Kolisin algul tema venna majja ja sealt edasi tema enda koju, kus elas tema ise ning tema ema ja isa. Me elasime neljakesi. Pluss seal olin mitmed koerad. Aias olid sidrunipuud, mandariinipuud, kõik mis Lõuna-Itaalias ikka leidub, värske kraam. Käisin jõusaalis ka kodu lähedal. FitVillage'is. Kodulinna nimi oli Martinsicuro. Ja kodus ise oli valget värvi kahekorruseline maja. Merele väga lähedal, rattaga sõitsin umbes 2-3 minutit, kui rannas käisin. Super ilus elu oli. Mees oli romantiline kuid vägagi temperamente ka, nagu itaallased ikka. Anche io vorrei vederti ancora. Kirjutas mulle armastuskirju ja saatis mega ilusaid lillekimpe mulle sita Eestisse. Kahjuks see kõik on läbi ja ei korda enam iial. Tore on seda siiski meenutada. Ma pole vist kunagi elus midagi nii ilusat kogenud, ning sellist kirglikku armastust nagu meil oli. Imeline, mis inimene on suuteline elus kogema. La notte sembra perfetta... E un emozione diretta... Kui ma suudaksin kunagi sõnadesse panna kõike neid emotsioone mis ma temaga koos olles tundsin. Fantastika. La nostra storia era cosi bello.. Tahaks tagasi teda, aga kahjuks ei saa. Paraku läks kõik hoopis teist rada pidi. Miks ilusad asjad alati lõpevad? Nagu muinasjutt  oli see mees.. :) Oi kuidas ma sind ikka armastasin. Maailma lõppu ja ringiga tagasi. Aga Itaaliat ma ei unusta kunagi, see riik oli minu kodu. Seal oli minu kõige armsam, minu kallis Itaalia. Loodan, et kohtume veel kunagi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused