Mõtisklen

 Vaatasin Under the Tuscan sun. Nüüd vaatan Eat Pray Love. Selliste filmide tuju on täna. Kuidagi nii tühi tundub kõik. Ei tea mida oma eluga peale hakata. Mida teha, või kus elada, või kus ma olema peaksin. Kus mul on olla hea? Heade lugude kuulamine on mõnus. Täna olen ma üksinda kodus. Kedagi pole. Saan olla omaette täitsa. Alone with my thoughts. Tahaksin abielluda, olla koos kellegiga, oma ühe ja ainsaga, mitte otsima lohutust meaningless suhetest. Kopp ees vallalise elust. Mul on nii palju vaba aega, millega ma ei oska mitte midagi peale hakata. Sõin terve kilo jäätist üksinda ära. Aga hea jäätis oli. Mis filme veel võiksin vaadata? Kui keegi oskab mulle soovitada midagi aga ka kui ei oska, pole sellest midagi. Going to figure it out myself. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused