Segavad faktorid

Ma nagu üldse ei Suada keskenduda läpparis koolitööde tegemisele. Kogu aeg tahaks tsekkida facebooki või kolada youtube'is ringi või teha muid kooliväliseid asju. Nii raske on niimoodi kooli töid teha. Aga kuidas ma enne siis suutsin ei tea? Ma vist pean varem ärkama ja siis värskena kohe hommikul tööd ära tegema, äkki tuleb siis õppimisest midagi välja. Muidu jah on nii et näpin telefoni vahepeal, siis vaatan facebokis ringi ja youtube'is ja hakkan blogisse kirjutama ning kirjutan oma platvormil hoopis. Teen kodus olles tööd arvutiga. Igatahes pean ma kuidagi suutma sotsiaalmeedia välja lülitada selleks ajaks kui õpin. Muidu lihtsalt nii ei saa, tegeleda mitme asjaga korraga, siis kõik läheb segamini Vahest mõtlengi et peaksin võib-olla millega muuga tegelema, võib olla see õppimine siiski ei olegi minu jaoks. Kuigi see tagaks mulle palju pareada väljavaated tööturul tulevikus. Oh jah, miks ma ei souda lihtsalt ära teha ned ülesandeid. Pooled juba niigi on mul juba järele vastatud, pool veel minna. Kui raske see saab olla? Ja jälle, keegi kirjutab messengeris ja segab mind. Ja mina muidugi pean ka kohe vastama neile. Nemad ju minu tuleviku pärast muret ei tunne, mina aga pean selle peale mõtlema, mida teha ja mis minust saab. Pean ka ilmselt selle peale mõtlema hakkama, kust raha hakkan saama. Et kui toetused ära lõpevad, siis on kindel tööle mineku laks mul. Muidu lihtsalt ei saa niimoodi siin alga surnuks lüüa ja kodus konutada, raha ei tule tööd mitte tehes. Ja raha on kogu aeg vaja, et enade süüa hankida, maksta arveid ja kõike muud, osta kütust autole ja seda veel ülal pidada. Nii et, time to circle the wagons. Aga ma proovin nüüd kõigest jõust oma kooli asjadele keskenduda ja pühenduda. Ehk saab täna siiski midagi tehtud. Good luck to me! 

Kommentaarid

Populaarsed postitused