Just relaxing

Niisama puhkan. Homme siis lähen Hesburgerisse proovipäevale kell 16.00. Kolmapäeval on palgapäev. Neljapäeval on ema sünnipäev. Reedel olen Pizzakioski proovipäeval 10.00-13.00.Loodan et kõik läheb hästi ja saan töö endale.Täna nii jubedalt igav päev. Tegelt on mul koolis sessioonid see teisipäev, kolmapäev ja neljapäev, aga ma otsustasin et ma ei lähe. Igav on, kuigi tahaks tegelt veel kodus olla. Eriti tööle minekut ei oota, aga kui raha tahan siis pean minema. Nii see lihtsalt juba on. Vot jah, praegu vaatan seriaali Emily in Paris kuigi ma olen seda juba näinud. Seega suht igav. Oeh. Sättisin nats tuba korda. Panin stangele kõik uued outfitid mis Maltalt ostsin pluss uus punane kleit mille tellisin Airily lehelt. Ja ikkagi vedelevad riided toanurgas hunnik. Pean ostma kapi kuhu need panna või siis ära viima need kuskile. Mõttetu hoida asju mida ma ei kanna. Niuniu. Pasahunnik millest ei saa ega saa lahti. Samas siis jääb tuba suht tühjaks aga siis oleks nagu kõik ilusti korras ja midagi ei vedeleks enam toas. Seega organization oleks parem. Plaanin ka uued kardinad tuppa osta, midagi mõnusat hubast, mõned taimed ja uut voodipesu. Väikse soolalambi ostsin, see sobib kenasti ja kasutan seda. Jalanõudega peaks ka midagi ette võtma kuidagi organiseerima ära. Hetkel aind pole kohta kuhu panna neid eriti. Seepärast vedelevadki toas kuskil kilekotis. Haha. Normaalne. Tegelt pidime empsiga trenni minema aga tal oli viimasel minutil cancel. Lakkisin siis küüsed hoopis ära. Aga jah, reisile tahaks. Kohe praegu. Aga kui ma tööle saan siis ei saa kohe minna. Just fucking bored. That's all. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused