Viskas üle

 Ma mõtlesin et joon veidi eksole, aga kurat oksendasin kõik välja. Seega mõtlesin et aitab. Alati kui õue suitsule lähen, siis kuradi panen roopi. Seega mitte ühtegi kuradima suitsu enam. Ma tahan reaalselt näha kas see läheb siis üle kui ma enam ei suitseta. Suht kindel juba selles, et siis mul enam okserallit ei tule. Üldse kopp ees sellest pidevalt rõdul suitsetamas käimisest, nagu elus muud polegi, ainult suits. Et nagu, reaalselt, aitab! Ma ei taha enam. Seega alates tänasest ma enam ei suitseta, alates kell 19.00 enam ei ühtegi! Lihtsalt leian mingi muu tegevuse või lihtsalt ei teegi ja kõik. Pealegi suitsuhind on ka tõusnud, ütleme siis nii et suht kallis lõbu ka veel pealekauba. Parem säästaksin need eurod ja investeeriks kuskile mujale need rahad. Igatahes jah, my smoking habits are friggin over. And I am glad about it too. Nii et any ideas what to do at home when you are bored?

Kommentaarid

Populaarsed postitused