Kooli stuff, töö asjad

Viimased päevad olen tegelenud enda koolitöödega. Hetkel on veel 7 asja jäänud, mis vajavad ära tegemist. Mõtlesin, et selle nädala lõpuks võiks saada kõik tehtud. Aga eks näis, vaatan kuis jõuan. Tööle saamisega läheb veel natukene aega, teisipäeval näidatakse kuidas ja mis seal õhtul tehakse, pidi mingi koristamine olema, et siis saan otsustada kas mulle sobib see töö ikka või mitte. Aga miks ei peaks sobima, arvan et siiski võtan vastu selle töökoha, mis iganes siis ka see koristamine endast kujutab. Seega varsti asun tööle vast. Ärkasin natukene enne 10.00 täna, ei oskagi midagi täna teha eriti. Suitsetamisest üritan loobuda praegu. Üritan täna enam mitte ühtegi suitsu teha. Kuskilt peab ju alustama. Proovin siis tasapisi maha jätta. Või siis noh, pigem kohe praegu ja päeva pealt. Ma ei usu et see midagi keerulist saab olema. Olen varemgi saanud ilma hakkama. Mida siis täna teha võiks? Võibolla loen veitsa raamatut. Ja niisama olen kodus ja puhkan. Veits igavavõitu on, aga eks saab hakkama. Või vaatan mõnda head filmi kas või.

Kommentaarid

Populaarsed postitused