Ordinary Life

 Miks elu nii igav peab olema? Olen oma toas ja vaatan Gossip girli, seriaali mida ma olen teismelisest saati vaadanud. Kuidas ma viitsin otsast peale ühtesi ja samusi asju vaadata üldse? Ei saa enam ise ka aru. Peaks midagi uut vaatama. Midagi, mida ma pole veel näinud. Kuidagi nii igav on, iga päev üks ja see sama jama. Suht tüdinenud sellest. Täna käisin Fitlife'is, tegin 15 minutit jooksulinti ja siis käisin saunas ja pesin end puhtaks ja sõitsin koju. Mõtlesin, et kui mul on auto siis on ägedam, aga täpselt üks ja see sama on ikkagi. Lihtsalt praegu on midagi millega saab punktist a punkti b liikuda. See on hea. Miski ei takista enam. Töö on nüüd teisipäeval, kell 20.00-00.00. Loodetavasti peale seda päeva saan töölepingut minna sõlmima ja saan reaalselt tööle ja siis juba täispikad tööpäevad ning saan graafikusse. Vaataks Emily in Paris, aga seda ma ka juba mitu korda näinud. Kammisin juukseid ja päris palju katkiseid juukseid tuli kammides välja. Eks ma olen nad blondeerimiste ja mitmete muude värvimiste tõttu ära rikkunud. Mõtlesin et peaks lihtsalt neile puhkust andma vahelduseks. Kasvataks välja nad, ei värviks enam ja ei kuumtöötleks. Siis ehk kasvavad pikamaks ja on terved, pehmed ja tugevad. Pean varsti kütust ka juurde panema autole.Vaatasin et varsti saab juba otsa, kuigi pole eriti sõitnudki kuhugi. Mida siis saaksin oma igavuse peletamiseks veel teha peale siin blogimise? Raamatut saan lugeda näiteks. Või õppida. Kooli asjadest on veel 5 või 7 asja tegemata. Peaaegu olen järje peale juba jõudnud. 5 pluss. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused