Uued kardinad, uus pidžaama, mida teinud olen, Tartu Ülikool

 Tere. Täna siis laupäev ja mõtlesin et võiks natukene kirjutada. Käisin täna kahel paki järel. Kõigepealt siis uued kardinad toa jaoks ja siis lumehari ja jääkraabits kaks ühes, mille ma tellisin auto jaoks. Kardinatega selline lugu, et tellisin 2 tükki, aga tuleb välja et veel kahte on vaja. Kuna nad on küll üsna pikad, siis on natukene liiga kitsad, ei kata tervet akent ära ja oleks vaja kahte juurde. Siis oleks ühe akna jaoks 2 kardinat ja teise akna jaoks ka 2 kardinat. Arvan, et tulemus oleks vägagi hea ja ilus. Väga kenad tulid need kardinad. Tellisin rohelist värvi kardinad, kuna mul tuba oma rohelistes toonides, siis mõtlesin et need peaksid kõige paremini siia sobima. Materjal on ka mõnus. Sellised siidised nagu veits, ja tähekujulised augukesed on sees väikesed. Kahe kangaga kardinad on, et ühelt poolt roheline, teine pool valget värvi õhemast materjalist kangaga. Ma siin nisama kodune olnud viimasel ajal, või noh üldse talvine aeg mul enamasti möödubki peamiselt kodus. Eile siis käisin samuti ühel pakil järel, Ülenurmes, see oli siis nimelt punast värvi pidžaama komplekt. Väga mõnus, ka taoline materjal nagu siid, nagu kardinadki. Lisan pildid ka siia oma uutest asjadest.




Selline siis hetkel näeb välja minu tuba. Ning minu uus nunnu pidžaamakomplekt ja minu MacBook Air, kus iga päev vaatan midagi. Minu truu companion. Hetkel vaatan kaa Youtube'i videosi ja tegelen blogimisega. Tegelikult täiesti tavaline laupäev on, kõik on hästi ja naga ikka on tuju üsna hea. Mida teinud olen siis ongi, et olen raamatuid ja ajakirju vahepeal lugenud. Niisama oma tuba sättinud ja ümber paigutanud. Tellinud uusi asju Wish'ist. Osad asjad pole veel kohale jõudnud, aga jah täna jõudis siis kohale 2 pakki ja eile 1. Et eks nad siis siin järjest tulema hakkavad. Väga hea on jälle üle pika aja update'i teha ja siia kirjutada. Mulle nii väga meeldib see, nagu ma maininud ka olen ja plaanin ka edaspidi blogida, kirjutada ja postitada pilte. Täiega tore on tegelikult niimoodi ise ka selgemalt oma elule ja toimetamistele järele vaaadata ja niisama lihtsalt enda lõbuks seda teha. Autoharjast ma pilti ei hakka tegema aga tundub juba praegu väga praktiline ja mõistlik asi olevat. Kuna ma ostsin endale auto, siis selle puhastamiseks läheb seda kindlasti vaja. Praegu olen kasutanud garaažist leitud kraabitsat ja väikest harja. Mis ka loomulikult toimivad ja ajavad asja ära. Väga tore on olnud siia kirjutada ja see on väga lahe. Võin veel mainida ühte asja, et kooliga on asjad hetkel halvasti. Ilmselt kukun juba selle aasta kevadel või suvel välja koolist. Ma ei teagi kas asi on minus ja selles et ma ei ole piisavalt motiveeritud seda eriala õppima. Või lihtsalt isiklikus elus olevad probleemid või miski muu, miks ma ei ole piisavalt pingutanud ja teinud oma õppetööd vastvaalt siis sellele mis on minult nõutud. Ma arvan, et siinkohal võin öelda, et ma ei tunne väga suurt huvi selle eriala vastu. Ma isegi sisseastumisel mõtlesin, et kas ma ikka tegin õige eriala valiku. Nüüd aga plaanin vaadata edasi siiski tuleviku suunas ning plaanin suvel sisse astuda Tartu Ülikooli. Tugevalt tunnen, et see on kool kus ma kasvaksin ja areneksin. Ka on eriala valik seal vaja teha, ning seekord plaanin paremini läbi mõelda, kas ja mida ma ikkagi õppida soovin. Hetkel pakub suurt huvi õigusteadus. Kuid teadagi, arvan, et ülikoolis õppimine võib olla veelgi raskem kui kutsekoolis, tahaksin siiski selle väljakutse vastu võtta. Ma olen nii tark küll ja motiveeriksin ennast seekord pingutama millegi suunas mida juba ammu tahtnud olen. Jah, pole saladus, et Tartu Ülikoolis õppimine on minu üks suuri unistusi. Ma arvan, et kõik on võimalik ja kui inimesel on suur tahe ja motivatsioon, siis on väga hea võimalus ju astuda kõrgkooli ning omandada bakalareusekraad. Minu tahe ja motivatsioon on kaks peamist põhjust miks arvan, et see kool ja eriala on just minu jaoks. See siin paistab juba välja nagu motivatsioonikiri. Aga alus kandideerimiseks Tartu Ülikooli on 1000-sõnaline või midagi sinna kanti ise kirjutatud motivatsioonikiri, seega väike ettevalmistus selleks ei ole paha. Olengi juba alustanud selle kirjutamist. Oleksin nii õnnelik, kui sisse saaksin. Aga hetkel ei hakka veel midagi lootma, praegu alles veebruar kohe ja aega on veel selleks et ette valmistuda ja saada enda suurim soov. Aga jaa, super lahe oleks kui minust saaks sügisel Tartu Ülikooli õigusteaduse tudeng. Lahe!


Kommentaarid

Populaarsed postitused