Ajame juttu

 Tegin enade maasika-banaani smuutit ja rääkisin sõbraga juttu telefoni teel. Sõin ka veel salatit, pasta-singisalat. Väga hea! Nüüd vaatan Emily in Paris. Ma ei saa, see on nii hea seriaal lihtsalt. Juba neljandat korda vaatan seda. Aga ikka on nii hea. Täpselt nagu Gossip Girl. Ma seda miljon korda juba näinud, aga ikka veel vaatan seda. Lily Collins on ilus ja tundub ka väga hea näitleja olevat. Gossip Girlist on mu lemmikud Blake Lively ja Leighton Meester. Tundub, et täna ainult kirjutan ja nats tegid tööd ka läbi platvormi , kooli tööd ka on natukene edenenud. Teised istuvad all köögilauas, ajavad juttu. Ehk siis nendeks on mu ema, mu õde ja tema mees. Mina olen ülemisel korrusel oma toas, vaatan telekat ja trükin läpparis. Terve minu elu lugu. Passingi üldiselt oma toas üksinda ja vaatan seriaale ja filme, käin rõdul suitsul ja niisama olesklen, vedelen, söön jne. Või siis koristan oma tuba, sätin asju või riideid korda jne. Tsau plau siis seniks. Varsti kirjutan jälle.

Kommentaarid

Populaarsed postitused