Elu on kingitus

 Lagi aeg on oma kookonist välja tulla ja elama hakata. Ja elust rõõmu tundma. Kõik on minu teha. Ja ma vaatan et mul tuleb see väga hästi välja, kui ma tahan. Ma olen aktiivsemaks juba muutunud ja mulle tundub et mida kevade ja suve poole seda aktiivsemaks veel muutun. Ma armstan kirjutada oma mõtetest ja ma tunnen ühtlasi end kuidagi nii noorena jälle, nagu peaks päevikut. Ja see on hea, kuigi olen täiskasvanud ja ma tean seda. Täna täitsin enda uut märkmikku, mille jõuludeks sain. Osalesin 2 lundi õppetöös. Tundub kõik nagu hästi minevat. Minu suurim eesmärk on tegelikult saada advokaadiks või kellekski tähtsaks, tahaksin reaalselt oma potensiaali siin ilmas kasutada mitte lasta seda tuulde päev päeva järel. Ma arvan et see etapp mu elust on juba selja taha jäämas, kuna olen tublimaks muutunud ja tõesti pingutan oma eesmärkide nimel. Hea on olla.See nädal on olnud imeline.Tunnen, et ma arenen edasi, liigun mingis suunas ja mingil määral. Seda pole ammu tundnud. Et ma liigun jälle. See on nii nii positiivne tunne et tahaks kohe kallistada kedagi. Yay! Seda ma olengi terve aeg tahtnud, olla produktiivne igas mõttes ja kirjutamist ma endiselt siin ei lõpeta, kuna meeldib nii nii väga. Ma tahaks juba raamatu kirjutada, kuid enne pean välja mõlema millest see raamat tuleb muidugi. Huge project coming my way. That is great.

Kommentaarid

Populaarsed postitused